Happy простір, розвитковий центр Кам'янець-Подільський
Наші спеціалісти

Дипломований нейродефектолог, фахівець з сенсорної інтеграції.Здійснює дослідження, проектування та реалізацію процесів освіти, абілітації, реабілітації, соціальної адаптації та інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров'я з використанням технологій нейронауки.
Корекційний педагог планує і здійснює навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають порушення у розумовому розвитку; забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації. Корекційний педагог вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини, обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесу.
Килимник Леся Сергіївна

Практикуючий логопед.
Працюю з дітками, у яких затримка мовленнєвого розвитку, тобто напрямок роботи: запуск мовлення.
Обожнюю дітей та легко знаходжу до них підхід.
Під час занять з малюками враховую:
- особливості та можливості кожної дитини;
- інтереси та вподобання діток;
- рівень розвитку дітей;
- позитивні емоції.
Навчаю дітей граючись – це є одним із провідних шляхів ефективної корекційної роботи.
Ковальська Ангеліна Вікторівна

Практикуючий вчитель-логопед, дефектолог.
У своїй роботі використовую сучасні методики і техніки до корекції та розвитку мовлення дітей. Володію техніками логопедичного масажу. Працюю з дітьми дошкільного віку, молодшого шкільного та підлітками.
Працюю в напрямку:
- запуску мовлення;
- дислалії (порушення звуковимови);
- дизартрії.
Мізинчук Катерина Олександрівна

Практикуючий вчитель-дефектолог.
Здійснюю навчальну,виховну та корекційну роботу з дітьми які мають особливі освітніх потреб.
У своїй роботі використовую різноманітні завдання, що підтримують інтерес дитини до навчання.
Основні напрямки роботи:
- розвиток вищих психічних функцій (увага, пам'ять, мислення, сприймання);
- розвиток навички спілкування;
- розвиток навичок самообслуговування.
Древінська Яна Ігорівна

Практичний психолог.
У своїй діяльності здійснюю навчальну, корекційну, розвиткову, діагностичну роботу з дітьми які мають особливі освітні потреби. У своїй роботі використовую методи арт-терапії, використовую методи наочності, а також психокорекційні методи. Також застосовую АВА методики для корекції поведінки.
Основні напрями роботи:
- Розвиток та корекція емоційно-особистісної сфери.
- Активізація пізнавальної діяльності.
- Розвиток вищих психічних функцій.
- Корекція небажаної поведінки.
Антонюк Анастасія Петрівна

Вчитель-логопед, спеціалізуюсь на активізації мовлення та постановці звуків у мовленні дитини.
Завдяки сучасним методикам та індивідуальному підходу успішно допомагаю дітям оволодіти правильним мовленням. Постійно вдосконалюю свої навички, беручи участь у тренінгах та семінарах.
Я впевнена, що саме мій професіоналізм та дружня атмосфера з нашими маленькими клієнтами сприяють ефективному навчанню та великій результативності.
Каревич Лілія Вікторівна
Фізіотерапевт, масажист, сенсорний терапевт, реабілітолог. Європейській досвід роботи в фізіотерапії більше 10 років. Досвід роботи з дітьми 8 років.
Моя спеціалізація: соматичні та нервово- психічні порушення, фізичні особливості та недоліки опорно-рухового апарату, зміни в функціонуванні нервово-м’язового апарату, відновлення захисних механізмів організму. сенсорна терапія в поєднанні з іншими методиками для дітей з синдромом Дауна, ДЦП, з затримкою психічного розвитку, з артистичними порушеннями розвитку.
Впроваджую нові методики на основі моїх знань та досвіду. Комплексний підхід до оздоровлення з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.
Ватральська Катерина Віталіївна
Фахівець з раннього розвитку, сенсорний терапевт, вчитель-логопед.
Підготовка вашої дитини до школи є надзвичайно важливим етапом у її розвитку, який потребує спеціальної уваги та підтримки. Я допоможу вашій дитині впоратися з труднощами, що можуть виникнути на шляху до шкільного навчання.
Проводжу підготовку до школи, спрямовану на всебічний розвиток, зокрема:
- Підготовку до читання, письма та рахування.
- Розвиток дрібної моторики та координації.
- Розвиток пам'яті, уваги, логічного мислення та просторового сприйняття.
- Формування навичок спілкування та адаптації в колективі.
- Сенсорний терапевт - це спеціаліст, який допомагає дітям із сенсорними труднощами краще сприймати та адаптуватися до навколишнього світу через стимуляцію та корекцію сенсорної обробки.
Я використовую індивідуально підібрані вправи та ігри, які стимулюють або знижують реакцію на різні сенсорні стимули, допомагаючи дитині розвинути здатність адаптуватися до світу навколо.
Галунко Леся Володимирівна
Старший АВА інструктор ІВР-II, фахівець з прикладного аналізу поведінки, моя головна мета допомогти дитині формувати нові функціональні навички, в тому числі такі важливі як навички самообслуговування, розуміння зверненого мовлення, покращення навичок соціалізації та запуск вербального мовлення.
Працюю з проблемною поведінкою у дітей з РАС та іншими особливостями розвитку які потребують корекції.
Проводжу комплексну оцінку навичок та формую індивідуальний план корекції для подальшої роботи.
Також допомагаю батькам у яких виникають ті чи інші питання з приводу розуміння та покращення якості життя дітей.
Основні напрями роботи:
- Корекція небажаної поведінки (агресія, аутогресія, руйнівна поведінка, часті істерики).
- Розвиток та формування важливих функціональних навичок.
- Розвиток навичок необхідних для успішної адаптації в суспільстві.
- Програма оцінювання навичок мовлення та соціальної взаємодії за VB-MAPP5.
Розробка індивідуального плану навчання та корекції.