Happy простір, навчально-розвивальний заклад Кам'янець-Подільський
Наші спеціалісти
Дипломований нейродефектолог, фахівець з сенсорної інтеграції.Здійснює дослідження, проектування та реалізацію процесів освіти, абілітації, реабілітації, соціальної адаптації та інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров'я з використанням технологій нейронауки.
Корекційний педагог планує і здійснює навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають порушення у розумовому розвитку; забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації. Корекційний педагог вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини, обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесу.
Килимник Леся Сергіївна
Практикуючий логопед.
Працюю з дітками, у яких затримка мовленнєвого розвитку, тобто напрямок роботи: запуск мовлення.
Обожнюю дітей та легко знаходжу до них підхід.
Під час занять з малюками враховую:
- особливості та можливості кожної дитини;
- інтереси та вподобання діток;
- рівень розвитку дітей;
- позитивні емоції.
Навчаю дітей граючись – це є одним із провідних шляхів ефективної корекційної роботи.
Ковальська Ангеліна Вікторівна
Практикуючий вчитель-логопед, дефектолог.
У своїй роботі використовую сучасні методики і техніки до корекції та розвитку мовлення дітей. Володію техніками логопедичного масажу. Працюю з дітьми дошкільного віку, молодшого шкільного та підлітками.
Працюю в напрямку:
- запуску мовлення;
- дислалії (порушення звуковимови);
- дизартрії.
Мізинчук Катерина Олександрівна
Практикуючий вчитель-дефектолог.
Здійснюю навчальну,виховну та корекційну роботу з дітьми які мають особливі освітніх потреб.
У своїй роботі використовую різноманітні завдання, що підтримують інтерес дитини до навчання.
Основні напрямки роботи:
- розвиток вищих психічних функцій (увага, пам'ять, мислення, сприймання);
- розвиток навички спілкування;
- розвиток навичок самообслуговування.
Древінська Яна Ігорівна
Практичний психолог.
У своїй діяльності здійснюю навчальну, корекційну, розвиткову, діагностичну роботу з дітьми які мають особливі освітні потреби. У своїй роботі використовую методи арт-терапії, використовую методи наочності, а також психокорекційні методи. Також застосовую АВА методики для корекції поведінки.
Основні напрями роботи:
- Розвиток та корекція емоційно-особистісної сфери.
- Активізація пізнавальної діяльності.
- Розвиток вищих психічних функцій.
- Корекція небажаної поведінки.
Антонюк Анастасія Петрівна
Вчитель-логопед, спеціалізуюсь на активізації мовлення та постановці звуків у мовленні дитини.
Завдяки сучасним методикам та індивідуальному підходу успішно допомагаю дітям оволодіти правильним мовленням. Постійно вдосконалюю свої навички, беручи участь у тренінгах та семінарах.
Я впевнена, що саме мій професіоналізм та дружня атмосфера з нашими маленькими клієнтами сприяють ефективному навчанню та великій результативності.