>

Наші спеціалісти

Троян Ольга Олегівна

Наші спеціалісти, фото-1

Дипломований нейродефектолог, фахівець з сенсорної інтеграції.Здійснює дослідження, проектування та реалізацію процесів освіти, абілітації, реабілітації, соціальної адаптації та інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров'я з використанням технологій нейронауки.

Корекційний педагог планує і здійснює навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають порушення у розумовому розвитку; забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації. Корекційний педагог вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини, обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесу.

Ковальська Ангеліна Вікторівна

Наші спеціалісти, фото-2

Практикуючий вчитель-логопед, дефектолог.

У своїй роботі використовую сучасні методики і техніки до корекції та розвитку мовлення дітей. Володію техніками логопедичного масажу. Працюю з дітьми дошкільного віку, молодшого шкільного та підлітками.

Працюю в напрямку:

  • запуску мовлення;
  • дислалії (порушення звуковимови);
  • дизартрії.

Древінська Яна Ігорівна

Наші спеціалісти, фото-3

Практичний психолог.

У своїй діяльності здійснюю навчальну, корекційну, розвиткову, діагностичну роботу з дітьми які мають особливі освітні потреби. У своїй роботі використовую методи арт-терапії, використовую методи наочності, а також психокорекційні методи. Також застосовую АВА методики для корекції поведінки.

Основні напрями роботи:

  • Розвиток та корекція емоційно-особистісної сфери.
  • Активізація пізнавальної діяльності.
  • Розвиток вищих психічних функцій.
  • Корекція небажаної поведінки.

Ватральська Катерина Віталіївна

Наші спеціалісти, фото-4

Фахівець з раннього розвитку, сенсорний терапевт, вчитель-логопед.

Підготовка вашої дитини до школи є надзвичайно важливим етапом у її розвитку, який потребує спеціальної уваги та підтримки. Я допоможу вашій дитині впоратися з труднощами, що можуть виникнути на шляху до шкільного навчання.

Проводжу підготовку до школи, спрямовану на всебічний розвиток, зокрема:

  • Підготовку до читання, письма та рахування.
  • Розвиток дрібної моторики та координації.
  • Розвиток пам'яті, уваги, логічного мислення та просторового сприйняття.
  • Формування навичок спілкування та адаптації в колективі.
  • Сенсорний терапевт - це спеціаліст, який допомагає дітям із сенсорними труднощами краще сприймати та адаптуватися до навколишнього світу через стимуляцію та корекцію сенсорної обробки.

Я використовую індивідуально підібрані вправи та ігри, які стимулюють або знижують реакцію на різні сенсорні стимули, допомагаючи дитині розвинути здатність адаптуватися до світу навколо.

Ворошиліна Ольга Миколаївна

Спеціаліст з ерготерапії та фізичний терапевт

Працює над розвитком рухових, сенсорних та когнітивних навичок,координації рухів, рівноваги,загальної та дрібної моторики, формує життєво важливі навички та адаптацію рухів до індивідуальних особливостей дитини, створюючи сприятливе освітньо-розвивальне середовище.

Застосовує адаптовані засоби та методи з фізичного та психомоторного розвитку дітей з особливостями. Виконує корекційну роботу над формуванням життєво важливих навичок, таких як правильна постава, ходьба, біг, стрибки.

Спеціалізується на вдосконалені взаємозв’язку психічних (мислення, мовлення) та рухових функцій дитини,що формують основу для успішної адаптації та повноцінного розвитку дитини в соціумі.

Задорожна Влада Володимирівна

Практикуючий вчитель-логопед.

Працюю з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. У своїй роботі використовую сучасні логопедичні методики для активізації мовлення, формування правильної звуковимови, розвитку словникового запасу та зв'язного мовлення. Знаходжу індивідуальний підхід до кожної дитини.

Основні напрями роботи:

  • активізація мовлення;
  • корекція дислалії;
  • розвиток зв'язного мовлення.

Присяжна Ліза Русланівна

Наші спеціалісти, фото-5

Практикуючий дефектолог.

У своїй роботі використовую сучасні методики для корекції й розвитку пізнавальних процесів, мовлення, соціальних і комунікативних навичок дітей. Працюю з дітьми дошкільного та шкільного віку.

Працюю з дітьми з:

  • інтелектуальними порушеннями;
  • розладами спектру аутизму (РСА);
  • синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ);
  • затримкою психічного розвитку (ЗПР).

Гаврилюк Олександра Олегівна

Наші спеціалісти, фото-6

Практикуючий логопед, дефектолог.

Спеціалізуюся на корекції мовленнєвих порушень та розвитку комунікативних навичок у дітей. У роботі використовую сучасні методики, адаптовані до вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини.

Працюю над:

  • активізацією мовлення;
  • корекцією порушень звуковимови;
  • збагаченням лексичного запасу та формуванням граматичної сторони мовлення;
  • розвитком зв'язного мовлення;
  • розвитком мовленнєвого дихання.

Звертайтеся, і я допоможу вашій дитині заговорити правильно та впевнено!

Кійовська Людмила Василівна

Наші спеціалісти, фото-7

Практичний психолог.

Я використовую індивідуальний підхід до кожної дитини, звертаю увагу на всі потреби дитини.

Також я проводжу заняття з елементами арт-терапії, займаюсь підготовкою дітей до школи та комунікативними заняттями.

  • Психологічна діагностика.
  • Розвиток пізнавальної діяльності.
  • Корекція емоційно-особистісної сфери.
  • Арт-терапія.
  • Підготовка до читання, письма та лічби.
  • Формування навичок взаємодії.

Василик Неля Романівна

Наші спеціалісти, фото-8

Практикуючий дефектолог.

Працюю з дітьми дошкільного та шкільного віку, використовуючи сучасні методи розвитку та корекції когнітивних, мовленнєвих, соціальних і комунікативних навичок. У роботі дотримуюсь індивідуального підходу до кожної дитини.

Сфера роботи охоплює:

  • інтелектуальні порушення;
  • розлади спектру аутизму;
  • затримку психічного розвитку.

Мартинюк Анастасія Олегівна

Вчитель-дефектолог.

У своїй роботі застосовую індивідуальний підхід до кожної дитини. Моя мета - допомогти дитині розвивати свої здібності, відчути впевненість і радість від навчання та спілкування.

Основними напрямками моєї діяльності є:

  • корекція мовленнєвого розвитку;
  • розвиток пізнавальних психічних процесів (уваги, пам'яті, мислення);
  • розвиток дрібної та загальної моторики;
  • соціалізація та адаптація в навчальному середовищі.

Вірю, що найкращі результати можливі лише тоді, коли вчитель і батьки працюють разом. Тому активно залучаю батьків до процесу, надаючи рекомендації та підтримку для ефективного розвитку дитини вдома та в навчальному закладі.

Ми в мережі
Наше відео
Ще відео