Троян Ольга Олегівна
Дипломований нейродефектолог, фахівець з сенсорної інтеграції.Здійснює дослідження, проектування та реалізацію процесів освіти, абілітації, реабілітації, соціальної адаптації та інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров'я з використанням технологій нейронауки.
Корекційний педагог планує і здійснює навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають порушення у розумовому розвитку; забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації. Корекційний педагог вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини, обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесу.
Гетьман Руслана Анатоліївна
Практикуючий логопед, вчитель-дефектолог. У своїй практиці застосовую нейропідхід до корекції та розвитку мовлення. Маю досвід роботи з дорослими, та з людьми з афазією.
Працюю в напрямку: дислалії (порушення звуковимови) дизартрії алалії афазії Допомагаю батькам розвивати своїх дітей цікаво і ефективно.
Килимник Леся Сергіївна
Практикуючий логопед.
Працюю з дітками, у яких затримка мовленнєвого розвитку, тобто напрямок роботи: запуск мовлення.
Обожнюю дітей та легко знаходжу до них підхід.
Під час занять з малюками враховую:
- особливості та можливості кожної дитини;
- інтереси та вподобання діток;
- рівень розвитку дітей;
- позитивні емоції.
Навчаю дітей граючись – це є одним із провідних шляхів ефективної корекційної роботи.
Ковальська Ангеліна Вікторівна
Практикуючий вчитель-логопед, дефектолог.
У своїй роботі використовую сучасні методики і техніки до корекції та розвитку мовлення дітей. Володію техніками логопедичного масажу. Працюю з дітьми дошкільного віку, молодшого шкільного та підлітками.
Працюю в напрямку:
- запуску мовлення;
- дислалії (порушення звуковимови);
- дизартрії.
Гаврилюк Олександра Олегівна
Вчитель-дефектолог, практичний (спеціальний) психолог.
Здійснюю навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну роботу з дітьми які мають особливі освітні потреби. Під час корекційно розвивальних занять використовую методики з сенсорної інтеграції та ABA терапії. Обожнюю цікаві та динамчні завдання, щоб підтримувати та формувати начальну мотивацію.
Основні напрямки роботи:
- проводжу цілісне обстеження розвитку дитини;
- розвиваю вищі психічні функції у дітей (сприймання, увага, пам’ять, мислення);
- розвиваю навички спілкування;
- веду консультування батьків.
Яцкова Дарія Олексіївна
Практикуючий вчитель-логопед.
Використовую різноманітні завдання в ігровій формі, що підтримує інтерес дитини до навчання.
Напрями логопедичної роботи:
- постановка звуків;
- запуск мовлення;
- заняття з розвитку мовлення;
- розвиток рухливості артикуляційного апарату;
- робота над мовленнєвим диханням та голосом.
Вважаю, що логопедія - це моє покликання, натхнення та справа всього життя!