Троян Ольга Олегівна

Дипломований нейродефектолог, фахівець з сенсорної інтеграції.Здійснює дослідження, проектування та реалізацію процесів освіти, абілітації, реабілітації, соціальної адаптації та інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров'я з використанням технологій нейронауки.

Корекційний педагог планує і здійснює навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають порушення у розумовому розвитку; забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації. Корекційний педагог вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини, обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесу.

Гетьман Руслана Анатоліївна

Практикуючий логопед, вчитель-дефектолог. У своїй практиці застосовую нейропідхід до корекції та розвитку мовлення. Маю досвід роботи з дорослими, та з людьми з афазією.

Працюю в напрямку: дислалії (порушення звуковимови) дизартрії алалії афазії Допомагаю батькам розвивати своїх дітей цікаво і ефективно.

Килимник Леся Сергіївна

Практикуючий логопед.

Працюю з дітками, у яких затримка мовленнєвого розвитку, тобто напрямок роботи: запуск мовлення.

Обожнюю дітей та легко знаходжу до них підхід.

Під час занять з малюками враховую:

  • особливості та можливості кожної дитини;
  • інтереси та вподобання діток;
  • рівень розвитку дітей;
  • позитивні емоції.

Навчаю дітей граючись – це є одним із провідних шляхів ефективної корекційної роботи.

Ковальська Ангеліна Вікторівна

Практикуючий вчитель-логопед, дефектолог.

У своїй роботі використовую сучасні методики і техніки до корекції та розвитку мовлення дітей. Володію техніками логопедичного масажу. Працюю з дітьми дошкільного віку, молодшого шкільного та підлітками.

Працюю в напрямку:

  • запуску мовлення;
  • дислалії (порушення звуковимови);
  • дизартрії.

Гаврилюк Олександра Олегівна

Вчитель-дефектолог, практичний (спеціальний) психолог.

Здійснюю навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну роботу з дітьми які мають особливі освітні потреби. Під час корекційно розвивальних занять використовую методики з сенсорної інтеграції та ABA терапії. Обожнюю цікаві та динамчні завдання, щоб підтримувати та формувати начальну мотивацію.

Основні напрямки роботи:

  • проводжу цілісне обстеження розвитку дитини;
  • розвиваю вищі психічні функції у дітей (сприймання, увага, пам’ять, мислення);
  • розвиваю навички спілкування;
  • веду консультування батьків.

Яцкова Дарія Олексіївна

Практикуючий вчитель-логопед.

Використовую різноманітні завдання в ігровій формі, що підтримує інтерес дитини до навчання.

Напрями логопедичної роботи:

  • постановка звуків;
  • запуск мовлення;
  • заняття з розвитку мовлення;
  • розвиток рухливості артикуляційного апарату;
  • робота над мовленнєвим диханням та голосом.

Вважаю, що логопедія - це моє покликання, натхнення та справа всього життя!