Правила HAPPY простору!

1. Якщо без поважної причини (стало погано, почались симптоми хвороби, зламалась машина і таке подібне) що не передбачиш, заняття скасовується без попередження пізніше ніж за 2 години до заняття - заняття мусить бути оплачено, бо зараз дуже багато діток і деякі чекають в черзі, то я б могла їх прийняти вже на вашу годину, а так я просто її просиджую.

2. Є виділений час на заняття і при запізненні, час заняття не продовжується. Тобто при запізненні на 10 хв, заняття триватиме 30 хв. Тому, що час між заняттями на підготовку до наступного заняття, похід в туалет. Винятком є ті моменти коли ваше заняття останнє і я нікуди не поспішаю, чи після вас вікно (скасувалось заняття), чи ви єдині на той день, при таких можливостях я одразу повідомлю і залюбки проведу заняття трішки довше аби воно було повним за тривалістю).

3. Якщо ви привели дитину раніше і я маю можливість вже її прийняти, сама запрошую в кабінет, то тривалість заняття починається з часу коли ми вже почали займатись, тобто якщо ви прийшли о 12:50, то заняття закінчиться о 13:30, тобто тривалість заняття стала, якщо я не маю можливості прийняти раніше (ще готуюсь до заняття і таке подібне) прошу зачекати на лавочці біля кабінету до початку вашого часу.

4. Якщо у дитини присутні симптоми хвороби, прошу краще не приводити на заняття, аби запобігти розповсюдженню хвороби, захворію я, залишиться багато дітей без занять, захворіє одна дитина - долікує початкові симптоми і швиденько зможемо відновити роботу.

Дані правила стосуються і мене як логопеда, тобто якщо з неповажної причини (забула, замоталась і поставила 2 заняття на одну годину, чи ще щось інше) пропадає заняття і я не попередила наступне заняття безоплатне. Надіюсь на розуміння, ці правила допоможуть якісніше організувати нашу співпрацю!

Правила HAPPY простору!, фото-1

Правила використання місячного абонементу

1. Абонемент діє з першого дня місяця, та закінчує дію останнього дня.

2. Розрахунок абонименту проводиться індивідуально для кожного клієнта враховуючи потребу та побажання батьків.

3. Про відміну заняття, чи перенесення на інший день попереджати мінімум за дві години до запланованого часу зустрічі. У разі відсутності без попередження, заняття списується як проведене.

4. Якщо заняття не було проведено за певних причин (відміна батьків, чи відміна фахівцем), то вам одразу пропонується час для його відпрацювання. Відпрацювання можливе лише в межах оплаченого місяця.

5. Можливе перенесення відпрацювання занять на наступний місяць лише в крайніх випадках. Якщо місяць завершується, а ваші пропуски з поважної причини (стан здоров’я, поломка автомобіля і тому подібне), що неможливо передбачити і фахівець не встигає провести в зазначені терміни. Усі перенесення обговорюються та являються винятком.

6. Час для відпрацювання знять фахівець пропонує опираючись на вікна в своєму графіку. Ми завжди йдемо на зустріч клієнтам та намагаємось підбиратись максимально комфортний час для Вас. Проте якщо вам не підходить запропонований час для проведення пропущеного заняття, то ми пропонуємо інші варіанти. Також просимо розуміння, що фахівці не можуть відмінити, чи посунути час іншоі дитини для вашої зручності. Якщо ви так і не змогли підібрати час з усіх запропонованих варіантів, то заняття списується.

Правила HAPPY простору!, фото-2

Просимо з розуміння та відповідальністю ставитись до правил абонементу. Вони прописані для покращення нашої співпраці з вами. Якщо данні правила вам не зручні, чи не зрозумілі, то нагадуємо про можливість відвідування занять з по разовою оплатою.

Ми в мережі
Наше відео
Ще відео