Зазвичай так називають особливості процесів збудження та гальмування у нервовій системі, їх баланс.

У педагогіці під нейродинамікою часто мають на увазі загальний рівень мозкової активності.

А знижену нейродинаміку пов'язують із низьким рівнем розумової працездатності у дітей, який може призводити до труднощів у навчанні та потенційних затримок у розвитку.

Чому НЕЙРОДИНАМІКА у дітей знижується?

Тут грають роль безліч чинників, включаючи спадкові. Але одна із найпоширеніших передумов - це дефіцит вільних, спонтанних рухів. Для повноцінного розвитку нервової системи дитині необхідно активно взаємодіяти з довкіллям. А така взаємодія можлива насамперед завдяки руховій активності.Коли спонтанних рухів стає менше, починаються труднощі не лише з тілом, а й із мозком.

Адже саме рухова активність вчить мозок обробляти інформацію від усіх органів чуття та цілісно сприймати навколишній світ.

Особливо важливими є рухи, що стимулюють роботу вестибулярного апарату: це одна з найбільш значущих для розвитку мозку систем.