НАМ 3 РОКИ І В НАС Є ПОСТУШКА! Знайомо?

А чи задумувались ви, як постушки впливають на дитину та її мовлення?

Після двох та трьохрічного віку постушка/соска викликає ризик появи мовленнєвих та зубно-щелепних порушень.

Здавалося б, яким чином вона може таке спровокувати? Дитина, яка з перших місяців постійно тримає у роті соску позбавляється можливості лепетати, агукати та белькотіти. А це означає, що її артикуляційні органи не тренуються та не створюють базису рухів для подальшої появи звуків.

Як наслідок ми можемо отримати:

  • пізню появу мовлення / затримку;
  • спрощування або перекручування слів;
  • пропуски складів у словах;
  • відсутність звуків та/або заміни;
  • гіпотонус м’язів мовлення;
  • ротове дихання.

"Але ми даємо постушку лише тоді, коли він/вона почнає плакати!"

Найкращим заспокоєнням для малюка є мама. А надмірне "затикання" рота постушкою за найменшої потреби може спровокувати:

  • відсутність потреби у спілкуванні;
  • психологічну залежність.

Тоді яке відношення має постушка/соска до зубів та щелеп? Справа в тім, що у маленьких дітей піднебіння ще продовжує формуватися, а разом з ним формується розташування зубів. Використання соски чинить тиск на щелепу, зуби та піднебіння. Як результат ми отримуємо: відкритий прикус, викривлення зубів, розвиток вузького та високого піднебіння, порушення ковтання.